TRAJECTÒRIA PROFESSIONAL

  • Des de març 2025: sots-director Coneixement i Creació Valor Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
  • Febrer 2024 a febrer 2025: Cap Corporatiu Tarragona, Ponent i Penedès MGC Mutua
  • setembre 2016 a gener 2024: Director Comercial i Màrqueting Vital Seguro 
  • Octubre 2013 a agost 2016: Director Territorial Catalunya i Balears AMA Seguros
  • Setembre 2008 a setembre 2013: Cap Màrqueting (fins 2010) i director bancassegurances delegació Tarragona (fins 2013)  SegurCaixa Holding
  • juliol 2000 fins agost 2008: Director Obra Social i Fundació Caixa Tarragona (fins 2004) i Cap de Màrqueting  (fins 2008) Caixa Tarragona 
  • Desembre 1997 a juny 2000: Director Comunicació Sintronic i KM Tiendas 

FORMACIÓ ACADÈMICA

  • Diploma PDD IESE Business School (2005)
  • Executive MBA ESIC Business&Marketing School (2009-2010) amb Premi Aster al Millor Projecte Empresarial
  • Llicenciat en Administració i Direcció Empreses (ADE) per la UOC (2011-2013)
  • Diplomat en Ciències Empresarials per la UOC (2006-2010)
  • Màster en Finances Universidad de Deusto (2005-2007)
  • Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional per la UAB (1999-2001)
  • Llicenciat en Ciències de la Informació per la UAB (1992-1996)

ACTIVITAT DOCENT I ALTRES

  • Professor associat Facultat Economia i Empresa URV, assignatura Màrqueting de Serveis Financers Grau Finances i Comptabilitat. (2011-2013 i una segona etapa des del curs 24/25)
  • Màster universitari en Formació del Professorat ESO, Batxillerat i FP per la URV, especialitat Economia (2020-2021)
  • Participació en el llibre “El futuro de la banca, los seguros y los clientes tras la crisis del 2020”, Exit Editorial
  • Títol de mediador d’assegurances grup A (corredor) per APROMES (2019)

COL·LABORACIONS PERIODÍSTIQUES

Diari de Tarragona: Des del 2018, article mensual a la secció “La Mirada” de la contraportada.

Indicador Economia: Del 2009 al 2013, article mensual dedicat al màrqueting